آبگرمکن برقی با آبگرمکن گازی چه فرقی دارد؟

  • 1397/12/13
  • 30 پیام
  • 3379 بازدید

آبگرمکن برقی محدودیت استفاده از آبگرمکن را در مکان هایی که از نظر فضا، دسترسی به گاز شهری و یا محدودیت هایی که به خاطر آب و هوا در شرایطی مانند فصل زمستان در برخی مناطق وجود دارد را از بین می برد. آبگرمکن برقی یک انتخاب سبز برای دوستداران طبیعت است. استفاده از آبگرمکن برقی کاهش آلودگی محیطرا به همراه دارد. با مطالعه این مقاله بیشتر با آبگرمکن برقی آشنا شوید.

آبگرمکن برقی دیواری

با وجود محبوبیت بالا در استفاده از آبگرمکن دیواری و پکیچ دیواری که با گاز کار می کنند. آبگرمکن برقی نیز جایگاه خود را در میان آبگرمکن ها بدست آورده است. در آبگرمکن برقی استفاده از انرژی برق جایگیزین انرژی گاز و سوخت فسیلی شده است. با استفاده از آبگرمکن برقی براحتی محدودیت های نبود گاز شهری و یا محدودیت فضا یا لوله کشی در ساختمان را حذف می کنید.
در اینجا سعی می کنیم مطلبی کوتاه و مفید را در جهت آشنایی با آبگرمکن های برقی برای شما ارائه کنیم. با ما با مطالعه ادامه مطلب همراه باشید.

آبگرمکن برقی چیست؟

تنها تفاوت آبگرمکن برقی با آبگرمکن گازی و یا پکیج دیواری، در ورودی آنهاست. چراکه ورودی آبگرمکن گازی، ورودی گاز شهری و یا گاز کپسول می باشد در حالیکه ورودی آبگرمکن برقی، مشخصا ورودی انرژی برق است. آبگرمکن برقی گزینه بسیار مناسبی برای مکانهایی است که دسترسی به گاز شهری ندارند و یا محل هایی که در فصل زمستان آب و هوای خیلی سرد دارند و گاها دستری به گاز شهری را از دست می دهند. همچنین می توان گفت آبگرمکن برقی یک گزینه مناسب برای دوستاران طبیعت هست. انرژی سبز (برق) منبع انرژی آبگرمکن برقی است و لذا استفاده از آن کاهش آلودگی هوا را به همراه خواهد داشت. خانه های مسکونی علی الخصوص خانه های کوچک با استفاده از آبگرمکن برقی می توانند خطرات ناشی از احتراق گاز، خفگی گاز و یا نیاز خود به کپسول گاز را از خود دور کنند.

ادامه مطلب را اینجا بخوانید 

ارسال پیام


پیامهای ارسالی

جستجو در بلاگ

گروه ها

لینک های سایت